Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Палига Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Палига Є. М. 
Соціально-економічний механізм формування ефективної економіки / Є. М. Палига. - Л. : Ін-т регіон. дослідж. НАН України, 2000. - 340 c. - Бібліогр.: с.325-336. - укp.

Висвітлено концептуальні, теоретичні, методологічні та практичні аспекти формування ефективної та стабільної економіки за ринкових умов в акціонерних товариствах у галузі машинобудування. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід, обгрунтовано напрями підвищення ефективності функціонування акціонерних товариств та соціально-економічні механізми їх реалізації. Зроблено аналіз та оцінку ефективності функціонування вітчизняних виробничих структур. Запропоновано шляхи створення оптимальної організаційної моделі акціонерного товариства. Окреслено напрями підвищення ефективності функціонування акціонерних товариств, завдяки впровадженню новітніх ринкових економічних механізмів. Удосконалено важелі впливу на соціальну політику та її регулювання в акціонерному товаристві. Для досліджень застосовано методи системного аналізу, опрацювання статистичної інформації, експертних оцінок. Використано статистичні дані, результати економічних досліджень і соціологічних опитувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0 + У9(4УКР)305.851

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604590 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Палига Є. М. 
Економічні механізми підвищення ефективності та розвитку виробництва в корпоративному секторі економіки України / Є. М. Палига // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 3, ч. 1. - С. 400-410. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Палига Є. М. 
Дієвість ринкових перетворень в корпоративних об'єднаннях промислового типу / Є. М. Палига // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Україна в ХХІ ст.: концеп. та моделі екон. розв.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 23. - С. 229-236. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Палига Є. М. 
Про корпоративне регулювання діяльності виробничих підприємств / Є. М. Палига // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 431-442. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр0290.5-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Палига Є. М. 
Соціологічні аспекти моніторингу в системі корпоративного управління / Є. М. Палига // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Механізми регулювання рег. ринку праці: Щорічник наук. пр. - 2002. - Вип. 3(34). - С. 315-324. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)291.6-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Палига Є. М. 
Сучасні аспекти промислової маркетингової політики / Є. М. Палига // Регіон. економіка. - 2001. - № 4. - С. 25-39. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні аспекти промислової маркетингової діяльності, що базуються на концепції управління, яка визначає ринкову орієнтацію та виробничу політику підприємства. Визначено функції та підфункції сучасного маркетингу на підприємствах промислової сфери за ринкових умов існування. Наведено рекомендації щодо оптимізації маркетингової діяльності промислових підприємств за сучасних умов з метою випуску конкурентоспроможної продукції, отримання запланованих прибутків та стабілізації своєї діяльності.


Ключ. слова: маркетинг, ринок, товар, збут, інформація, комунікації.
Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)300-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Палига Є. М. 
Підходи до формування партнерських відносин / Є. М. Палига, Д. С. Мельник; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2000. - 46 c. - Бібліогр.: с. 46. - укp.

На підставі недержавних виробничих структур проаналізовано процес формування партнерських відносин в Україні (на прикладі Львівщини). Розглянуто особливості регулювання та досвід застосування соціального партнерства. Визначено роль приватної власності та конкуренції в ринковій економіці. Відмічено зростання значення встановлення та регулювання партнерських відносин між підприємствами за умов збільшення числа суб'єктів підприємництва. Запропоновано їх класифікацію за об'єктами їх встановлення та формами організації. Висвітлено досвід налагодження партнерських відносин в Україні, а також перспективні форми їх розвитку. Наведено результати соціологічного дослідження на підприємствах Львівщини з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин.

На основании негосударственных производственных структур проанализирован процесс формирования партнерских отношений на Украине (на примере Львовской области). Рассмотрены особенности регулирования и опыт использования социального партнерства. Определена роль частной собственности и конкуренции в рыночной экономике. Отмечено увеличение значения установления и регулирования партнерских отношений между предприятиями в условиях увеличения числа субъектов предпринимательства. Предложена их классификация по объектам их установления и формам организации. Освещен опыт налаживания партнерских отношений на Украине, определены перспективные формы их развития. Приведены результаты социологического обследования на предприятиях Львова по вопросам коллективно-договорного регулирования социально-трудовых отнощений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р95694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Палига Є. М. 
Реструктуризація господарського комплексу Львівської області як чинник підвищення його ефективності / Є. М. Палига // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Перспективи розв. зовнішньоекон. зв'язків України в контексті процесів глобалізації: Щоріч. наук. пр. - 2001. - Вип. 28. - С. 338-343. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр-4Льв)0-961-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Палига Є. М. 
Формування і оцінка ефективності корпоративного управління в регіоні / Є. М. Палига // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Пробл. оцінки соц.-екон. процесів: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 30. - С. 18-30. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-21-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Палига Є. М. 
Напрями інвестиційної діяльності акціонерних товариств / Є. М. Палига, Х. Я. Яремик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Інноваційно-інвестиційне забезпечення стратегії розвитку регіону. - 2006. - Вип.5. - С. 194-203. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Франчук В. І. 
Основи сучасного маркетингу : Навч. посіб. / В. І. Франчук, І. Ю. Копєлєв, Є. М. Палига, З. Б. Живко, О. І. Руда. - Л. : Тріада плюс, 2006. - 144 c. - Бібліогр.: с. 138-139. - укp.

Розглянуто фундаментальні засади маркетингу й основні напрями маркетингової діяльності з урахуванням специфіки вітчизняного ринку та сучасної нормативно-правової бази. Викладено питання маркетингової діяльності, визначено фактори маркетингового середовища, запропоновано способи організації його вивчення та стратегії виходу на цільовий ринок. Розкрито зміст понять збуту товарів, ціноутворення, просування товару на ринок, особистого продажу, прямого збуту, встановлення базової та вихідної ціни, життєвого циклу товару.

Рассмотрены фундаментальные основы маркетинга и основные направления маркетинговой деятельности с учетом специфики отечественного рынка и современной нормативно-правовой базы. Изложены вопросы маркетинговой деятельности, определены факторы маркетинговой среды, предложены способы организации ее изучения и стратегии выхода на целевой рынок. Раскрыто содержание понятий сбыта товаров, ценообразования, продвижения товара на рынок, личной продажи, прямого сбыта, установления базовой и выходной цены, жизненного цикла товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Палига Є. М. 
Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. / Є. М. Палига. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2007. - 236 c. - Бібліогр.: с. 231-232. - укp.

Висвітлено сутність, принципи, функції, суб'єкти та процес маркетингу. Визначено фактори маркетингового середовища, викладено способи організації його вивчення та стратегії виходу на цільовий ринок. Розкрито зміст понять масового, диференційованого та цільового маркетингу, життєвого циклу товарів, реклами, особистого продажу, паблік рілейшнз, планування маркетингової діяльності, управління маркетингом. Охарактеризовано юридичні аспекти просування товару на ринок. Розглянуто питання ціноутворення, зокрема, встановлення базової та вихідної ціни.

Освещены сущность, принципы, функции, субъекты и процесс маркетинга. Определены факторы маркетинговой среды, изложены способы организации его изучения и стратегии выхода на целевой рынок. Раскрыто содержание понятий массового, дифференцированного и целевого маркетинга, жизненного цикла товаров, рекламы, личной продажи, паблик рилейшнз, планирования маркетинговой деятельности, управления маркетингом. Охарактеризованы юридические аспекты продвижения товара на рынок. Рассмотрены вопросы ценообразования, в частности, установления базовой и исходной цены.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У521.11 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Палига Є. М. 
Корпоративне управління виробництвом в умовах постприватизаційних відносин : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / Є. М. Палига; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2002. - 33 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методологічні проблеми корпоративного управління промисловим виробництвом за умов постприватизаційних відносин. Розглянуто теоретичні та методологічні засади організації корпоративного управління, його місію, основні функції та структуру забезпечувальних підсистем здійснення. Запропоновано організаційно-економічні засади та методичні положення розробки механізмів реалізації засад корпоративного управління у промисловості. Висвітлено заходи державного стимулювання процесів утворення корпорацій та становлення корпоративного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)300-801-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Палига Є. М. 
Економіка підприємства : підручник / Є. М. Палига, В. Б. Базилюк, І. Р. Безпалько, О. М. Боженко, І. П. Босак, О. М. Гірняк, В. В. Гомольська, О. І. Гузела, С. Н. Ключковська, Л. Й. Кобрин; Укр. акад. друкарства. - Л., 2010. - 599 c. - Бібліогр.: 198 назв. - укp.

Розглянуто підприємство як економічний суб'єкт господарювання та визначено його місце в ринковій системі держави. Викладено концептуальні економічні теорії та моделі розвитку підприємств, описано їх основні функції. Розкрито основи підприємництва, наведено міжнародну класифікацію організаційних форм бізнесу. Проаналізовано особливості зовнішнього середовища господарювання підприємств, вплив ринкових відносин, стану економіки, демографічних процесів, науки і техніки, податкової системи на діяльність підприємств. Увагу приділено питанням формування виробничої програми підприємств, ресурсного забезпечення їх діяльності, інноваційним процесам, організації та ефективності діяльності, розвитку підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 я73-1 + У9(4УКР)29 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Палига Є. М. 
Стан та розвиток видавничо-поліграфічного комплексу України: регіональний аспект : монографія / Є. М. Палига, Г. І. Пушак, Я. Я. Пушак. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2009. - 192 c. - Бібліогр.: с. 172-188. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні засади формування регіонального видавничо-поліграфічного комплексу (ВПК). Визначено шляхи та заходи активізації регіональних факторів його розвитку. Увагу приділено проблемам зменшення обсягу видавничих замовлень, скороченню виробництва вітчизняного поліграфічного обладнання та матеріалів, збільшенню витрат на виробництво друкованої продукції. Запропоновано організаційно-економічні механізми підвищення ефективності функціонування регіональних ВПК в Україні.

Освещены теоретико-методические основы формирования регионального издательско-полиграфического комплекса (ИПК). Определены пути и меры активизации региональных факторов его развития. Уделено внимание проблемам уменьшения объема издательских заказов, сокращению производства отечественного полиграфического оборудования и материалов, увеличению расходов на производство печатной продукции. Предложены организационно-экономические механизмы повышения эффективности функционирования региональных ИПК в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720781 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мікула Н. А. 
Регіональний видавничо-поліграфічний кластер : [монографія] / Н. А. Мікула, Є. М. Палига, В. Б. Базилюк. - Л. : Ліга-Прес, 2013. - 171 c. - Бібліогр.: с. 146-162 - укp.

Досліджено теоретико-методологічні основи впровадження кластерного підходу як інструменту активізації регіонального розвитку. Вивчено світовий досвід функціонування кластерів. Проаналізовано стан соціально-економічного розвитку підприємств видавничо-поліграфічної галузі та визначено напрями їх трансформації у Львівському регіоні. Розглянуто організаційно-економічні засоби та інституційні основи формування регіонального видавничо-поліграфічного кластера. Модифіковано базову схему забезпечення галузі факторами вітчизняного виробництва та модель оптимізації структури кластера, орієнтовану на зниження рівня трансакційних витрат.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1 + У9(4УКР-4ЛЬВ)307.051.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774459 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Палига Є. М. 
Проблеми впровадження корпоративного управління в корпораціях / Є. М. Палига, А. З. Креховецька; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2008. - № 1. - С. 187-193. - укp.

Розглянуто проблеми, тенденції й особливості розвитку корпоративного управління в корпораціях і їх вплив на ринкову концепцію управління власністю, формування правової бази та регулювання розвитку відносин у корпоративному управлінні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Палига Є. М. 
Проблеми та тенденції корпоративного управління підприємств видавничо-поліграфічної галузі / Є. М. Палига, В. І. Франчук; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2007. - № 2. - С. 48-60. - укp.

Розглянуто проблеми та тенденції корпоративного управління, їх вплив на розвиток видавничої справи та поліграфічної діяльності за умов ринкової економіки, а також структуру підприємств поліграфічної галузі, організаційно-економічний механізм корпоративного управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: М8-61 + У9(4УКР)307.051-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Палига Є. М. 
Рівень добробуту населення України в статистичному вимірі / Є. М. Палига, Т. В. Панчишин; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2007. - № 2. - С. 95-100. - укp.

Зазначено, що життєвий рівень населення безпосередньо залежить від величини його доходів, та попри позитивну динаміку економічного зростання, сьогодні мало уваги приділяється питанню структури доходів населення. Недостатньо законодавчих ініціатив і в зменшенні регіональних диспропорцій у витратах і сукупних ресурсах домогосподарств України. Висвітлено проблеми та шляхи їх вирішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: С62:У9(4УКР)0-94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Палига Є. М. 
Фінанси та їх менеджмент в акціонерному товаристві / Є. М. Палига; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2005. - № 8. - С. 3-8. - укp.

Запропоновано джерела утворення та використання фінансових ресурсів і фінансовий менеджмент у структурі акціонерних товариств України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-93-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського